Aktualności: Wycieczka do Hiszpanii

Wycieczka do Hiszpanii

W dniach 26 kwietnia- 6 maja 2018 odbyła się wycieczka do Hiszpanii. Podróż rozpoczęliśmy 26 kwietnia o godz. 13.30. 27 kwietnia, na drugi dzień, dotarliśmy do miejscowości Rust, gdzie zwiedzaliśmy Europa Park ...

W dniach 26 kwietnia- 6 maja 2018 odbyła się wycieczka do Hiszpanii.
Podróż rozpoczęliśmy 26 kwietnia o godz. 13.30. 27 kwietnia, na drugi dzień, dotarliśmy do miejscowości Rust, gdzie zwiedzaliśmy Europa Park – drugi najpopularniejszy park rozrywki w Europie po paryskim Disneylandzie. W parku znajduje się wiele atrakcji charakteryzujących kraje europejskie m.in.Niemcy, Francję,Szwajcarię, Włochy, Holandię, Rosję, Hiszpanię, Portugalię, Anglię i państwa skandynawskie, co daje możliwość poznania ich kultury i tradycji. Wszyscy świetnie się bawiliśmy.
3 dnia- 28 kwietnia zwiedzaliśmy Lyon – jego część historyczna wpisana jest na listę UNESCO.
29 kwietnia dotarliśmy do Hiszpanii na Costa Brava. Zwiedziliśmy Gironę i uroczą Tossę del Mar. W godzinach popołudniowych dotarliśmy do naszego hotelu Samba w Lloret del Mar.
30 kwietnia wyjechaliśmy do Barcelony, gdzie zwiedziliśmy stadion klubowy FC BARCA- CampNou, Sagradę Familia, pomnik Krzysztofa Kolumba, stary Port, ParkGuell, spacerowaliśmy po Las Ramblas.
1 maja mieliśmy czas wolny. Mogliśmy korzystać z uroków hiszpańskich plaży i słońca.
2 maja zwiedziliśmy Montserrat (katalońska Częstochowa)- klasztor z figurką czarnej Madonny i wróciliśmy jeszcze raz do Barcelony, gdzie każdy mógł kupić pamiątki dla siebie i swoich bliskich.
3 maja opuściliśmy nasz hotel w Lloret del Mar i udaliśmy się do Figueras, gdzie zwiedzaliśmy muzeum Salvadora Dali. W godzinach wieczornych dotarliśmy do Carcassone, gdzie spacerowaliśmy po największym w Europie średniowiecznym kompleksie urbanistycznym.
4 maja we wczesnych godzinach rannych dotarliśmy na Lazurowe WybrzeżeNicei, gdzie zwiedziliśmy Promenadę Anglików, Stare Miasto.  Pociągiem przejechaliśmy do Monte Carlo gdzie zwiedziliśmy Monaco, które wywarło na nas niesamowite wrażenie.
5 maja dotarliśmy do Werony, gdzie zwiedziliśmy Dom Julii- jeden z najbardziej znanych zabytków we Włoszech, spacerowaliśmy od rzymskiego amfiteatru Arena przez Piazza dei Signori doCasaCapuletti. Pociągiem przejechaliśmy do Wenecji, gdzie zwiedziliśmy Plac i bazylikę św. Marka, Pałac Dożów, wieżę zegarową, MostWestchnień, Most Rialto. Ok. Godz. 23-ej ruszyliśmy w dalszą podróż do Polski przez Austrię, Czechy.
6 maja około południa przyjechaliśmy do Czech, na trasie zwiedziliśmy jaskinię Punkva w Morawskim Krasie. W godzinach wieczornych zmęczeni, ale bardzo zadowoleni szczęśliwie dotarliśmy do Warszawy.

Pomimo intensywnego tempa i zmęczenia wszyscy wróciliśmy zadowoleni i bogatsi o nowe wrażenia i doświadczenia. Pomimo trudów jesteśmy pewni, że każdy z nas chętnie by ją powtórzył. Mamy też nadzieję, że wycieczka ta będzie stanowić motywację do systematycznej i intensywnej pracy nad językiem hiszpańskim.