Załatwianie spraw
Sekretariat młodzieżowy (pokój nr 15)
poniedziałek – piątek w godz. 8:00 – 16:00
Sekretariat dyrektora – kadry (pokój nr 107)
poniedziałek – piątek w godz. 8:00 – 16:00
- Skargi i wnioski w Liceum przyjmowane są przez dyrektora szkoły lub wicedyrektora szkoły podczas godzin pracy.
- Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną, a także ustnie do protokołu.
- Kwalifikacja sprawy jako skargi lub wniosku dokonuje dyrektor szkoły.
- Rozpatrzenia skargi lub wniosku dokonuje dyrektor szkoły lub osoba przez niego upoważniona.
Szczegółowe zasady organizacji przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków określa Regulamin organizacyjny LXXII Liceum Ogólnokształcącego im. gen. Jakuba Jasińskiego w Warszawie.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000r., nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dn. 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002r., nr 5, poz. 46 z późn. zm.).
Ostania aktualizacja - 10 września 2024 08:59Zaktualizował - Danuta GóralZatwierdził - Adrian Trzaska